sleepy

nu ska jag inte fastna här vid datorn mer, 
skall ligga och slötitta på scary movie 4 som visas på tv4 just nu,
skall ligga och fundera på livets konstiga och annorlunda svängar,
skall försöka minnas hur det känns att vara lycklig,
skall försöka sova en hel natt,
utan kissepauser och utan att anstränga mig för att någon annan vill att jag skall vara vaken
nattinatti kära besökare,
skall trycka i mig alla tabletter och låta mig lyftas från världen för ett tag,
men kommer tillbaka igen det lovar jag,
bara skönt att slipa alla förbindelser och tvång för någon timme eller två,
bye bye love!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Ja nu får du allt njuta av att sova ut =) hoppas du slipper kissipauser. Hör av dig imån om du vill hitta på nått på måndag. Kram till dig, syster min <3

2010-07-17 @ 23:59:55
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Oj det är inte bara jag som har kisspaus på natten. Saknar dej tjejen. Tusen kramar.

2010-07-18 @ 00:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0