Engelsk vampyr :)



Idag var jag tvungen att åka till sjukhuset för att fylla på blod som den vampyr jag e ;)
och så e immunförsvaret lågt så jag kan inte åka till Dennis heller, vill ju inte sitta på tåg med massa mnniskor som kan vara sjuka när jag e extra känslig, blir jag sjuk måste jag ju åka till sjukhuset och det är ju typ alltid fullt på avdelningen i göteborg och som Halläning får man då åka till Halmstad, okej jag gillar att vara där ganska mycket för avdelningen där är mycket mysigare och så, men jag vill ju inte bli sjuk och få feber typ, så då blir det till att stanna hemma och ta det lugnt nu i helgen istället.


Just det ! nu är datum bestämt för London, vi åker den 16:e och kommer hem den 19:e, med andra ord så får jag och Dennis sjunga för pappa på flyget ;) hehe,, Vi skall också se på Fantomen på Operan, och så mysa massa ! IIIiihh ! jag e jätte GLAD ! :)
det bästa med det är att det är helt GRATIS ! efter som det är "min stora dag" -stiftelsen som ger mej den resan som min stora dag :) och så ska jag få extra pengar för att shoppa för där. I like!


Ikväll blir det Så det ska låta med mamma och pappa, myys på det!

Vad har ni för helgplaner? 


Haré Gött !


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: gunnel

Ha en trevlig resa och ha roligt

2010-03-19 @ 17:58:08
Postat av: Teskedsgumman

Åh jag är så glad för din skull! För din resa!

2010-03-19 @ 18:25:47
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Annika

Gud vad mysigt ni ska ha det =) Hoppas att resan blir riktigt lyckad. Nu får du passa på att öva mycket engelska. Tihi =)

Jag blir glad om du tar med dig en liten gåva till mig ;)



Kram på dig syster <3

2010-03-19 @ 21:03:18
Postat av: Marie

Så härligt det låter! Njuuut av varje ögonblick.Det är du värd!

2010-03-19 @ 23:56:11
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Milla

Sjukt att det blir samma helg som vi är där, men vi ska hålla oss undan :-). Som tur är ska vi inte se fantomen, vi ska gå på we will rock you. Ni kommer att ha det härligt!!

2010-03-20 @ 12:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0