helgen och måndag

förlåt för att jag inte uppdaterat i helgen men har inte haft tid

dennis var här och det var ju mysigt synd bara att han fick feber på lördagen, och lite mer synd att jag blev smittad så jag nu har världens ont i halsen ! jaja det var det värt :)

idag vart det behandling igen, jag sov den mesta tiden på sjukhuset, sen efter köpte pappa ett mixerbord, och några sladdar som saknades och en del till microfonstativet, han e snäll han :)

imon e det behandling igen,, ska inte dit förren tolv men ska ändå inte till skolan innan som jag brukar eftersom jag har så ont i halsen.
jaja nu ska jag kurera mej med milkshake och halstabletter ! see ya !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Marie

Stackars dig...

Sänder en lite styrke-kram.

/Marie

2010-03-29 @ 20:22:05
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Erica

KRYA! du får inte bli sjuk! inte bra! kry kry kry, tänk kry!

2010-03-30 @ 22:14:31
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0