Bilistjävlar!

Min pappa är UNDERBAR!! 
vi var på kungs förut idag, och automatiskt styrde våra steg direkt till SIBA vilket är ett måste liksom, först kollade han på datorer medans jag småkollade på ipod och mobilgrejer fast jag inget skulle ha, sen gick vi till spelen där jag suckade över sims 3 kvällsnöjen, och då sa pappa helt plötsligt okej du får det,, inte på ett sånt där irriterat sätt utan bara helt ärligt och gulligt sätt, snacka om att jag blev glad och gav han en kram och struntade blankt i vem som såg! då kom jag på att Christopher , Syrrans pojkvän, lånade min egna dator för att streama live från lärarstudiedagarna på svenska mässan i början av veckan, så jag frågade hur det gick för honom och han höll precis på med att fixa den, så när jag och pappa åkte från kungsmässan köpte vi pizza och åt dem med mamma sen tog jag moppen upp till lindome och hälsade på Christopher och syster och tittade på när dom åt och när christopher spelade lite batman på 360 och viasde mig olika filmer och sånt, det var trevligt att bara umgås med dom utan att vi hade nåt speciellt bestämt, sen åkte jag moppe hem igen med min dator på ryggen och te filmer som jag passade på att låna. 
när jag kom hem såg jag mamma och pappa på den första vid namn eagle eye. den var helt igenom spännande och det läskiga var att när vi sett klart på filmen och zappade runt på tv:n var det ett program om just det om filmen handlade om typ vilket var rätt så komiskt.
Alltså finns det ingen biljävel som kan blända av för en moped som kör i mörkret när det är kallt ute!? mitt visir immade igen och det gick ju bra så länge det inte var något ljus som lös rakt i ansiktet mot en, men eftersom ingen bländade av blev jag nästan blind där jag åkte så jag var tvungen att öppna visiret och bli typ stelfrusen om ansiktet, typ tack för den! :(
nu skall jag installera om alla sims 3 spelen så jag kan spela dem, fast jag lär ju få vänta med att spela tills imorgon för installationerna kommer väl vara färdiga tidigast halv ett.. 
Byebye! 

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0