Dag 6 - min dag


Jaa min dag är helt olika beroende på vilken vecka och veckodag det är.

Denna veckan ser ut så här:

Måndag: skola från 9 till typ 1, sen gick jag hem till Erica och tjattrade med henne, och sedan hem igen och lägga mig och sova.

Tisdag: upp tidigt, bädda och städa, träna på wiifit, äta på restaurang-Varla, göra engelskaprov, sen skola från 3 till halv 8, och hem och sova.

Onsdag: Moster ringde och väckte mig vid halv tolv, jag städade, bäddade och gjorde iordning mig, moster och kusin hämtade mig och körde mig till sjukhuset i kba för att ta blodprov, sen åkte vi till maxi och handlade mat, där kom jennie också så jag handlade mat till oss, moster och kusin körde hem oss så jag lagade mat till mig och jennie, sen gick vi ut och fotograferade, sen hem och spelade DS och sen halo3på 360, sen gick hon och nu sitter jag här, ska se på film tror jag och sedan sova.

Torsdag: skola från 9 till 3, sen kanske leka med victor :):))

Fredag: skola från 9 till 20 i 3 sen vet jag inte.. 

Lördag: vet inte? kanske till Hilmersgården där det är musikkväll?

Söndag: vet inte?

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0