igår !

jahopp då ska jag försöka minnas allt vad som hände igår hmm...
Först så åt jag och pappa lunchbuffén på tiopepe, hemskt vad världen är liten ändå..
I alla fall, när vi satt där fick jag ett sms av jennie där det stod att hon satt på tåget hem och skulle duscha, visst tänkte jag, sen när jag precis kommit hem fick jag ett nytt sms där hon skrev att hon skulle äta så då gick jag över till henne, hon hade antagligen redan ätit upp när jag kom för hon stod och slängde skräpet i papperskorgen och disken i disken, vilket kanske är ganska så självklart? jaja, sen så satt vi och kollade på förhäxad med hennes pappa,, så det är hans fel om jag skulle bli helt fast i det igen (a) 
sen kom Jennie ihåg att jag ville testa den nya mcflurry magnum,, ååh vad god den var!! 
när jag ätit den och Jennie druckit sin fanta exotic så åkte vi MOPPE till Rasmus som bor i mölndal,, fy vad kallllllllt!! 
när vi var där så var vi med honom och Victor :) vi åt tacos och tittade på dobidoo men inte hela för vi skulle åka till Rasmus jobb. där vi kollade in spökhuset, som vi inte märkte nåt spöke men jag kände lite kalla kårar i trappan (fast det sa jag inte till dom andra, så om ni tre läser detta så har ni inte läst just det.,)
Sen åkte vi tillbaka till Rasmus och myyste... hur man nu kan mysa till dr bombay ;)
sen var jag och jennie tvugna att åka hem,, och det var ännu kallare på hemvägen, fast då satt jag närmare jennie och höll om henne vilket jag inte brukar göra på den moppen utan jag bruka köra no hands xD
japp. sen kom jag hem och frös, och alltmedan jag blev varmare sommnade jag ,
Idag vet jag inte vad jag skall hitta på, vi får se..

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Nu börjar jag frysa när jag läser detta inlägg. brrrr..

2010-11-06 @ 14:19:09
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0