ja vad tycker ni?

En med ögon blöta av tårar 
och en med hjärta av is
den första är sårad
och den andra utan känslor, givetvis..

Som ordspråket säger "bättre att älska och förlora än att aldrig ha älskat" eller hur?
Jag håller i alla fall med. Innan trodde jag att jag aldrig klara av att det tog slut mellan mig och D men nu ser jag istället vad jag har lärt mig av vårt förhållande och kan ta med den kunskapen till framtida förhållanden.

Man brukar ju säga att man lär sig av sina misstag och nu förstår jag definitivt vad det ordspråket syftar på..

Vad tycker ni?



Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gråbossen

Kloka ord, Becca - som vanligt.

2010-11-18 @ 22:21:04
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Det som inte knäcker dig gör dig starkare.

2010-11-19 @ 08:58:20
Postat av: Camilla

Stor kram.

2010-11-19 @ 09:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0