With you my love, wherever you may be, through time and space, take my heart near to thee.

Självklart så skulle jag försova mig imorse vaknade tjugo i tio när jag började nio, känns lite sådär,
sen så har vi fått ny rektor och skolchef och nytt schema och skit,, tror det typ går utför för våran skola,, dom som känner mig vet att jag inte är så mycket för förändringar om det inte var jag som ville förändra saker och ting..
vi ska typ läsa 20 minuter om dan sjuukt! 
jaja nu får jag la jobba, inte för att jag vet vad jag ska jobba med men nånting får jag la göra?
Thihi Lisabell ligger och sover mitt emot mig och jag förstår henne, allting är så konstigt nu,,
Bye people!  



Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

WTF! skämtar du med mig? NYTT ALLT?

du skriv så fort du ser detta. Sms, bloggen, facebook, mail eller msn! shit..



Detta är inte bra för mig som är borta!

2010-11-16 @ 19:59:06
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0