mår helt enkelt inte bra idag ...

Imorse vaknade jag när klockan ringde,
då kände jag verkligen att jag levde,
med världens huvudvärk och snuva och så hes att jag inte kunde prata så tyckte både jag och pappa att det var bäst att jag stannade hemma..
har tittat på förhäxad heeela dan,
men nu ska jag se på film i stället,,
An education heter den,, en riktig tjejfilm (a)

Ni har kanske märkt att jag gillar webbkameror ?

Tjena tjena mitt bena! eller när sidbena ;)

Visst är jag fiin!?


Tänkte ni kanske ville se mer än bara axlarna och huvudet!?

(Nu när jag såg bilden nu kändes det så fel för rummet ser ut att vara tvärt om men det blir ju så med kameror ;) )
Nu är det filmdax! byebye!!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Hoppas att du mår bättre efter lite vila. Kram <3

2010-11-19 @ 16:00:14
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Rebecca det strålar om dig på alla bilder nu för tiden! Du är så himla fin!



Krya på dig <3

2010-11-20 @ 00:28:44
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Erica

Jag tror du har helt rätt, du börjar må bättre med dig själv, du har kommit ut på banan igen helt enkelt!



Ja när du var tsm med Dennis så fanns bara rädslan, du/man tänkte inte på hur den förändrade dig. Man lever ju bara i situationen man reflekterar inte över den eller hur jag ska förklara det. Det är liksom inte förrän nu när du skriver det som allt verkligen börjar klarna för dig.



Sen jag och M gick skilda vägar har mycket gett mig klarhet. Idag insåg jag till och med att han verkar må mycket bättre och jag tror det beror på att ingen ställer krav på honom. Jag ställde höga krav på honom, och ibland blev jag nästan mammig.

(han ligger bredvid mig nu, han sover hos mig som MIN VÄN. Det känns bra)



Sug åt dig all energi du får nu tsm med V. Vare sig ni blir tsm eller ej så lev i nuet och var glad över hur han får dig att må bättre, jag har aldrig sett dig så levande som nu och det gör mig lycklig! De vill säga att även jag får energi av detta.



Jag längtar jättemycket efter att få umgås med dig när du mår bättre. Och Rebecca, DU gör MIG glad och jag känner mig jättetrygg i ditt sällskap. Stor Kram och dröm glada drömmar nu <3



2010-11-20 @ 01:14:24
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0