KK och tesked! :)

Imorgon skall jag till min KK med min tesked alltså jag skall till min Käkkirurg med moster min

Så trotts att jag är ledig på grund utav utvecklingsamtalsdagar så måste jag upp vid sex för att bli upphämtad strax efter åtta för att åka till sjukhuset, som tur var hänger moster Anki med så blir det mycket roligare och så ska vi 25åringar umgås resten av dan med :) vi får se vad vi hittar på för bus!

nu är det dags för mig att åtminstone försöka sova så jag kan komma upp imorgon så slipper Anki dra upp mig..

Peace out!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Johny

Sleep tight! :D

2010-10-18 @ 22:19:36
Postat av: Anki

Hm skickar tuppen från Hilmersgården!!

2010-10-18 @ 22:41:48
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0