så sant som det är sagt,

Sanningarna försvinner ofta i ett hav av både svarta och vita lögner,
MEN från och med nu skall jag alltid vara ärlig,
ALLTID! 
En lögn kräver minst två till
Har jag hört, så från och med idag så blir det enbart sanningar från mig.
Jag har redan sabbat mitt liv tillräckligt på grund av en "vit" lögn och jag vill inte att det varken skall fortsätta eller ske igen. 
Så bered er på den framtida SANNA Rebecca, 
Puss hej!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

Det är svårt att leva utan att ta till en vit lögn ibland, och kom ihåg Rebecca en vit lögn är alltid mildare än en svart. Du får inte ställa alltför stora krav på dig själv, lilla vän. Du är bra som du är. Förändra dig INTE.

varm kram

2010-10-16 @ 23:21:33
Postat av: Stefan L

Det är bara att säga nej 2 gånger eller inte 2 gånger då blir det en dubbelnegation å då tar dem ut varandra.

2010-10-17 @ 10:17:38
Postat av: Camilla

Ibland vill man skydda andra eller sig själv o så kommer en liten vit lögn. Sånt är livet och man lär hela tiden. Kram.

2010-10-17 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0