!?

Filmen var mycket bra och vi hade det riktigt mysigt som systrar ska :) 
sen när jag kom hem syndade jag med pizza för andra gången denna vecka, men men...
Såg sen Changed daughter med pappa som var helt psykad och jag satt och darra av skräck, 
nu sitter jag och lugnar ner mig till bad boys 2 som man sett tusen gånger och skall snart sova,

imorgon har jag bara ett postärende sen så vet jag inte vad jag skall hitta på, så folk får gärna höra av sig ;)
NattiPeople


Jag på ÖB för någon vecka sen,


(JAG VILL HA HELKROPPSSPEGEL SOM JAG KAN SÄTTA BREDVID DÖRREN I MITT RUM!!!)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Marie

Så mysig du och din syster verkar ha haft det och även om filmen du såg med din pappa var läskig, så höll han väl dig i handen, ELLER?

2010-10-15 @ 23:49:19
URL: http://palivetsstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0