19april

Hej, Det gick bra på sjukhuset och så fick jag ett påskägg, men det har jag lovat att dela med pappa :)

sen åkte vi hem en stund, trodde jag skulle spy men det var bara illamående av hunger så att dricka en drickyoghurt  i väntan på att syrran skulle sluta skolan och komma hem räckte. 

sen fick pappa sina presenter en rakapparat av mamma och en mobilhållare til bilen från mig och annika , han fick två sorter en dyraresom man sätter i vindrutan och en som man sätter fast i ac:n han valde den senare vilken var lite billigare och i och med det så ska vi lämna tillbaka den första och så ska han få tt fodral till mobilen istället, efter det så åt vi mat på tiopepe  mamma och pappa åt oxfile med potatisgratäng och pepparsås medan jag och annika åt fläskfile oskar  som ni kan se på bilden längre ner i inlägget. 

när vi hade ätit åkte vi en sväng till maxi, när vi var hemma kom pappas kompis Tomas för att gratta honom och
sen när han cyklade hem lämnade vi (jag och pappa) annika i lindome, och nu sitter jag här och tittar på NCIS för att koppla av innan jag skall läsa tills jag blir så trött att jag somnar, 

Hoppas ni haft en trevlig dag






Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Det ser mysigt ut!

2011-04-19 @ 22:39:45
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Gunnel lL

Mysigt...härligt att gå ut och äta då någon fyller år. Du är så fin i ditt korta hår...dina ögon ÄR så vackra. När jag tittar på Annika så upptäcker jag att även HON har vackra ögon, stora och uttrycksfulla. Vackra döttrar mamma och pappa begåvats med.

Varm kram till er alla fyra

2011-04-19 @ 22:54:48
Postat av: Erica

Åh va fina ni är allihop! :)



Hälsa din pappa grattis!



Jag vill ha en rosa peruk för skojs skull, ta lite roliga bilder och kanske till någon maskerad i framtiden :)



KRAM!

2011-04-20 @ 02:09:18
URL: http://itaerica.devote.se/
Postat av: Sofia

Kul att läsa och fina bilder. Massor med kramar.

2011-04-20 @ 11:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0