April, April!

haha jag är nog världens bästa på 1:a April skämt,

Ni förstår, jag gick eftersyrran och frågade vad hon skulle göra idag på ett sånt där lillasyster sätt, 
helt plötsligt när jag hängt efter henne till hennes rum så sa jag Du har en spindel i håret ,
och fy vad hon fick panik, sprang genom hela huset och försökte ta bort spindeln (som nu inte finns) 
Jag tror jag aldrig sett henne springa så snabbt tidigare! 

Tillslut fick jag lugnat henne och sagt att det var ett aprilskämt, 
Jag var Jätterädd att hon skulle bli förbannad,
men hon skrattade (och grät)
och sa att det var det bästa Aprilskämtet nånsin, 
Sen skrattade vi långt och länge, 
Synd bara att jag inte filmade henne x)

(Nu är jag rädd för att hon (eller någon annan) skall skämta med mig) 

April, April, din dumma silll, jag kan lura dig vart jag vill ;)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Hah, låter som om ni har haft riktigt roligt idag. Men nu verkar det som om du får svettas resten av dagen. Det bästa aprilskämtet är kanske det som inte sker? ;)

2011-04-01 @ 19:06:16
Postat av: Annika

Jag skrämmer dig med kattljud och du skrämmer mig med spindlar =P

2011-04-01 @ 21:22:29
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ha , det lät riktigt roligt . Massor med kramar.

2011-04-02 @ 11:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0