Hejsan!

Hej allihopa, Jag vet att jag inte uppdterade igår, jag ber om ursäkt, men det hände ingenting på hela dan förrän på kvällen då jag var på bio med Bästa vän och Rasmus. 

Vi såg "I am number four" den var skit bra och spännande från första sekund till sista. Och snacka om att jag satt och dregla över min andra favorit skådiis Alex Pettyfer (den första är ju Vin Diezel) (a)

Idag händer Absolut Ingenting.. hm.. har precis vaknat och till frukost får jag middag (stekt rostbiff med ris och pepparsås) yummy! 

sen ska jag väl chilla om inget bättre dyker upp.

Ni kan väl berätta om eran helg så jag får några roliga kommentarer att läsa? :) 
(Jag gillar era kommentarer annars också, men se detta som en liten tävling, den mest intressanta händelsen kanske jag lägger upp i ett inlägg :) 

Ha det bra allihopa!

Glöm inte att ni an fråga mig vad som helst på min Underblogg

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

min största händelse denna vecka är att jag har fått adoptera kim och fredriks apa =)

2011-04-09 @ 20:21:19
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan L

vilken bra frukost, roligt att läsa att ja inte e den enda som kör med hardcorefrukostar. Jag ska nog göra en nötstek nu å äta som frukost. Enda nackdelen e att man får vänta lite, men ja äter en twix så länge.



Jaha, i helgen har jag byggt om min dator, jag satte en ny kylare på grafikkortet, ett vattenblock, gjord för att kyla grafikkortet med vatten. Bilder kommer senare på Facebook. Jag bytte också en massa vattenkylningsgrejer å byggde in pumpen i datorn men de va jäkla krångligt jobb. Men inte så roligt/intressant kanske. Mest nördigt.



Men detta är inget som slår en apa. Där har du nog din vinnarstory.

2011-04-10 @ 10:19:21
Postat av: Elisabet Roslund

Min helg har varit en skön, solig och intensiv helg. Vi har haft fikagäster, lörd och söndag, vi har varit på indisk restaurang, jag har fixat trädgården lite, och nu har jag cyklat i 45 minuter samtidigt som min dotter Louise har sprungit. Hon får inte springa i mörkret själv. (jag är en riktig hönsmamma.)

Hoppas att din helg varit skön Rebecca!

Kram/Elisabet

2011-04-10 @ 22:03:47
Postat av: Sofia

Det var trevligt hos mormor och morfar. Massor med kramar.

2011-04-11 @ 11:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0