segt värre..

Hej det känns som om bloggen hamnat lite på sidan, 
men jag mår fortfarande inte helt bra, 
sov ju typ hela dan igår och idag känner jag mig trött och har ont i huvudet, 
Ni skall veta att jag ändå försöker blogga så fort jag har ork, 
Idag skall jag nog spela sims medeltiden typ hela resten av dan så jag slipper tänka på huvudvärken och så, 

hoppas ni inte hatar mig för att jag e så dålig på att blogga just nu? 

ha det bra!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

som om NÅGON skulle kunna hata dig???? Oj Oj Oj finns inte det ordet när det gäller dig. Här är ett rikitigare ord; Ä L S K A R....dig..ALLA !!!

Ha det bra, varm kram

2011-04-03 @ 14:40:41
Postat av: Benny

Nu har du fått lite luft i alla fall. Vi var ute en liten runda på Kungsmässan och Hemmakväll.

/Pappa

2011-04-03 @ 18:24:25
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Skriv när du orkar såklart. Jag har också spelat dataspel nästan hela dagen idag. Det är en bra syssla.

2011-04-03 @ 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0