6 april 2011

vaknade inte till åtta tabletterna så när jag istället vaknade klockan elva hade jag ont som satan typ överallt, snacka om att det SÖG stort! så idag har vart en ta det lugnt dag fram tills jag hängde med annika och handla mat och sen lämnade henne i Lindome..

hon hjälpte mig att sätta på nya lösnaglar, dom är jätte snygga!



Dagen vart ändå rätt okej fram tills jag nyss såg att jag fått en ny fråga till underbloggen, eller ja, jag blev rätt så depp när jag skrev svaret så det blir nog somna till tårar igen...
hoppas att svaret var värt det.. 


ajaa, skall lägga mig och läsa direkt efter att jag kollat några bloggar och sen försöka sova, imorgon skall jag upp SJU! det kommer aldrig att gå ju! wish me luck

Ha det bäst! 
Jag försöker i alla fall intala mig själv att jag är vacker...


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Emelie H

Du är jätte fiiiiiiin!

Kram kram <3

2011-04-06 @ 23:35:46
Postat av: Gunnel L

Jag tänker lite på din frågeblogg där man kan ställa frågor till dig. Jag undrar lite stillsamt om det är så bra att du skall få frågor av så privat natur så att du utelämnar dig totalt och mår dåligt av det. Jag vet att ni ungdomar lever på ett helt annat sätt än vi i min generation. Och jag kanske reagerar fel. Vill ändå skriva detta till dig. De som ställer frågor till dig är ju anonyma...är rädd att du får frågor som får dig att må dåligt, det hände ju nu. Jag tycker att du bara skall inrikta dig på att leva i nuet, som du själv säger, tänka goda tankar och göra allt det som du mår BRA av psykiskt. Många som ställer frågor kanske inte alls tänker på hur du kommer att må av frågan eller hur din reaktion blir då du svarat. Förlåt mig Rebecca att jag lägger mig i. Detta är ingen kritik mot dig för att du ÖPPNAT denna frågeblogg och det är klart att du skall ha kvar den. Ville bara belysa just denna aspekt. Jag vill dig BARA så väl, därför denna kommentar.

Varm kärleksfull kram till dig och var rädd om dig Rebecca lilla.

2011-04-07 @ 01:29:19
Postat av: Anonym

Upptäcker nu att min kommentar kom till fel blogginlägg, men du förstår nog till vilken av dina inlägg denna skulle varit till.

Naglarna är jättefina och du själv LIKASÅ !!!!

Kram!

2011-04-07 @ 01:34:50
Postat av: Elisabet Roslund

Väldans fina naglar!

Så härligt, så mysigt att du ska till England. Jag kan tänka mig att ni ska shoppa loss riktigt där.

Att snart vara där låter helt perfekt!

Ha det gott/Elisabet

2011-04-07 @ 08:44:50
Postat av: Sofia

Jag ville bara säga att du är jättefin , Becca, på alla sätt och bilderna är alltid roliga att se . Massor med kramar.

2011-04-07 @ 11:20:15
Postat av: Mimmi

2011-04-07 @ 18:58:57
Postat av: Mimmi

Oj råkade skicka iväg en "tom kommentar" Du är vacker! Fast om jag ska vara ärlig kan jag faktiskt inte sluta titta på den fina bilden när du inte hade någon peruk på dig! Den var jättefin:)<3

2011-04-07 @ 19:00:14
URL: http://mimmisofiepoulsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0