15 saker ni kanske inte visste om mig..!?

1. jag har svårt för att hålla mitt rum sädat så jag städar bara när jag ska ha besök, annars ser mitt rum ut som en katastrof.

2. jag mår dåligt av mitt utseende alla ärr och sånt, men det jag hatar mest är att jag det senaste tröstätit så mycket att magen blivit för stor.

3. Min största rädsla är att vara tjock.


4. det har hänt att jag vägt mig innan och efter jag bajsat bara för att se skillnaden...

5. jag tycker det är jobbigt att prata i telefon, vågar knappt ringa mormor.

6. jag tittar mycket på filmer för att slippa mitt egna liv ett tag och istället låtsas som om jag är med i filmen..

7. jag tycer det är avkopplande med att bygga med lego, måla målarbok och pärla precis som när man var yngre och har nu även hittat scrapbookingen som ett avkopplande men ändå sysselsättande aktivitet.


8. Första dan på dagis gjorde jag stopp i toan för att det var kul, och första dan i nollan blev frökrarna oroliga för att jag "hängde knäveck i taket".

9. När jag var liten var jag kär i min kusin robin (typ va?), och Roger Pontare, Jag gömde en tidning under sängen med Roger pontare på framsidan som jag pussade innan jag gick och la mig


10. När jag inte träffat någon på minst en vecka så blir jag jättenervös,, och ibland har jag fått sån panik att jag dragit till med någon "vit" lögn för att jag blev för nervös.

11. jag har bara älskat en person (av det andra könet utom min pappa) i mitt liv och jag älskar honom fortfarande.

12. jag har alltid haft svårt för att göra det "rätta" som att t.ex; lägga mig i tid, göra läxor, städa rummet som jag skrev innan m.m.

13. jag har svårt för att förlåta om jag verkligen blivit sårad, och om jag blir så sårad att jag blir arg på personen så kan jag vara riktigt elak för att såra personen..


14. som motpol till den förra så får jag väldigt lätt skuldkänslor och ber efteråt själv om förlåtelse fast att det var den andre som "började" 

15. Jag är alergisk mot gräs och husdammskvalster. 


Hoppas ni inte ogillar mig efter all den här informationen

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Du vet vem ja e

Har reflekterat på några av dina punkter.



1. Jag har samma problem, fast i mitt fall handlar det om en hel lägenhet. dedu ;)



2. Du är en mkt vacker tjej. Fin även på insidan.



3. Det är inte min största rädsla, men jag är också rädd för att vara tjock, men det beror

inte så mkt på utseendet utan mer för att jag är rädd för att få hjärtsjukdomar å andra följdsjukdomar.



4. Det har jag också gjort, och gör fortfarande ibland.



6. Det är helt okej om man vill fly bort från verkligheten, även jag gör detta. Fast på lite andra sätt. Jag tror det är bra att göra det, annars skulle man bara tänka på jobbiga saker och må dåligt hela tiden.



7. Jag vill också bygga lego, men ja e för gammal. Vi kanske ska bilda en hemlig legobyggarklubb.



8. Hah! Du är en riktig buse. Jag tror också att du hade blivit en bra ledare eftersom du är en person som kan gå din egen väg.



9. Jag var kär i prinsessan Leia när ja var liten.



12. Jag hade också svårt med det när ja va ung. Att man inte lägger sig i tid beror ofta på att man är nattmänniska. Inget konstigt, bara ngt man får lära sig att planera kring.



13. Jag kan vara riktigt långsint om ngn gjort fel mot mig och aldrig förlåta den personen. Går också och letar efter möjligheter att hämnas.



15. Jag har bacillskräck.



Varför skulle vi ogilla dig? Du är inte värre än ngn annan människa. Ingen är felfri. Alla är bra och dåliga på olika sätt. Många av dina sämre sidor som du beskriver finns hos andra också. Det är bara det att andra är inte lika öppna.



Förresten så borde du göra en lista om saker du är bra på. Jag kan tipsa dig.

2011-03-24 @ 07:19:49
Postat av: Elisabet Roslund

Du är ju en sådan tjej som man "bara måste" tycka om. Spontan, ärlig och rolig. Och dessutom är du väldigt söt!

Ha det bra/Elisabet

2011-03-24 @ 10:46:59
Postat av: Sofia

Kommer alltid att tycka om dig . Du är en sådan fin person . Massor med kramar.

2011-03-24 @ 12:06:18
Postat av: Anonym

Kan du inte visa ärren?

2011-03-27 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0