Hungrig bloggare!

Kopierade mina två senaste uppdateringar på Facebook för jag egentligen inte orkar skriva nåt just nu, 
Väntar fortfarande på mat så när ni läst klart förstår ni varför...

"Godmorgon,
här sitter jag i min silkespyjamas och äter risgrynsgröt till frukost :)
folk skriver om nånting som kallas skola, jobb och tidiga morgonar
vad är det för konstiga saker?"

"nu är jag hemma från sjukhus/bank och mathandlande med päronen,
jag är även så Hungrig och grinig,
Som tur var hade jag fått ett gulligt nallebud av Kusin Susanna och Hennes sambo Markus :)
så jag fick lite kärlek och glädje,
men har fortfarande kvar hunger-grinigheten,..
(det har mamma och pappa med) ni kan kanske ana hur det låter här, Kaos!? :O"

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sofia

Hoppas ni snart känner er mätta och belåtna istället. Det var gulligt av Sanna och Markus. Kram.

2011-03-11 @ 12:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0