jaja

Syrran sover hemma idag,
hon skall skanna massa böcker imorgon, 
nu sitter hon och spelar Gittar för den kursen hon håller har just nu, 
själv är jag alldeles utmattad,
låg nyss och bara lyssna på annikas och pappas tjabbel/gittarspel,
fick panik förut när jag skulle hjälpa till. 
imorgon ska jag nog vila,
har fortfarande ont i bröstet och i ryggen..
dom sitter och ropar på mig för att jag ska ta tonerna så det låter bra, 
haha som om jag jag orkar det, jaaja får la testa, 

Ciao !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Mimmi

Jag hoppas att du har rätt Becca<3! hoppas du mår bättre snart! Jag vågar inte men vill verkligen tro på att man kommer träffa sina nära och kära efter döden<3 Tänker ofta på dig! Du är så stark<3

2011-03-31 @ 20:46:42
URL: http://mimmisofiepoulsen.webblogg.se/
Postat av: Stefan L

De e klart du ska ta toner!

2011-03-31 @ 21:19:18
Postat av: Annika

Spelade jag inte vackert? ;) hihi Det tar ett tag innan jag lärt mig ordentligt

2011-03-31 @ 23:39:31
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Jag tror säkert att syrran blir en riktig duktig gitarrist vad det lider /Ha en bra dag i morgon Rebecca..och så hörs vi här på din blogg. Fortsätt ge oss härliga roliga texter och glöm ej bort att vi vill ha MYCKET Rebecca humor och GÄRNA dikter då och då. ALLT detta som du är så bra på !

Varm kram

2011-04-01 @ 00:26:08
Postat av: Anna

Skönt att höra att du är hemma igen. Hoppas att du snart mår bättre. Kramar i massor.

2011-04-01 @ 10:34:01
Postat av: Sofia

Hoppas du känner dig lite bättre snart. Tänker på dig och skickar en massa , massa kramar. Kram!

2011-04-01 @ 11:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0