Lista,, ja jag har långtråkigt..

Lista som jag hittade på Egoinas blogg

Jag har insett att min senaste kyss…
Var typ onödig?.

Jag lyssnar på ”somna gott” för att kunna sova.

Du mår bäst när du Är med mina ”nära och kära”.

Stockholms bästa stadsdel är va? Aldrig vart där typ?

Jag pratar Väldigt mycket när jag kommer hem efter att ha gjort något kul!

Jag älskar/tycker om Vita Ahlgrens Bilar :).

Min bästa vän(ner) är Jennie! .

Min första riktiga kyss minns jag inte...

Jag avskyr när folk frågar Hur jag mår, då jag inte vet vad jag skall svara, jag är ju sjuk men mår bra med tanke på hur jag mår när det är värre?.

Kärlek är ALLT!

Någonstans, tänker någon på mig!? (A)

Jag kommer alltid att vara envis som en åsna :)

Jag är hemligt förälskad i Vin Diesel, kanske inte så hemligt endå ;).

Sist jag grät var Igår när jag läste ett brev ifrån i somras, från D.

Min mobiltelefon är den bästa mobil jag nånsin haft, älska Iphone!

När jag vaknar på morgonen kollar jag alltid min lilla kalender för att se vad som händer idag.

Innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna?

Just nu tänker jag på hur glad jag blev när jag stötte på en gammal klasskompis häromdan :)

Bebisar är SÅÅ SÖÖTA!

Homosexuella är lika mycket värda men jag kan inte hjälpa att jag tycker själva tanken är äcklig, sorry men jag är homofob och kan inte hjälpa att jag känner så.

Blondinbella är Vet inte då jag inte har koll på ”kändisar”

Ikväll ska jag Titta på film för mig själv tror jag?
I morgon kommer jag att åka på återbesök hos optikern så hon kan se hur det går :).

Jag vill verkligen åka till London med Jennie!

 


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sofia

Det var en intressant lista. Massor med kramar.

2011-03-21 @ 11:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0