10 mars 2011

Min bästa väns Morfar har idag Gått bort och jag tycker att vi alla borde ta en tyst minut för honom!

*

Sen så borde alla även tänka på hur skört livet är, se till att inte missa det ni vill hinna med, inte glömma säga till de ni älskar att ni älskar dem varje dag, och kom ihåg att när livet känns surt så är det bara du själv som kan se till att det blir sött igen.


*


Idag har det bara vart ett bankärende och Ett besök på ica på kungs som har blivit gjort, 

annars har jag bara suttit och tittat klart på serien Firefly! blev så sur när det helt plöttsligt tog slut, nu förstod jag varför dom  gjorde Filmen Serenity för att det på nåt sätt skulle kunna bli ett så kallat "avslut" 

Sen såg jag och pappa filmen "22 bullets" När man väl hängde med i vilka som var vilka i filmen så var den faktiskt rätt så bra, (Jag och pappa diggar HÄMND stilen i filmen) men den kan vara ganska "hoppig" och förvirrande om man inte tittade hela tiden, vilket inte är så konstigt kanske då varken jag eller pappa fattar franska så vi var ju tvugna att titta för att se undertexten xD.. 

nu slötittar jag på tv och funderar på att sova, har sattit på ljudet på högsta volym med en störig signal så jag skall vakna ifall Jennie smsar känns som det viktigaste för mig att tänka på just nu, 
(dumt av mig att avslöja att det är fritt fram att väcka mig ,,  hmm kanske ska radera den raden? näh orkar inte,)

Nu ska jag (kanske) sova det brukar inte bli som jag tänkt mig.. Godnatt på er i alla fall!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Va bra, ta hand om din vän nu. Bjud henne på semla.

2011-03-11 @ 08:53:31
Postat av: Sofia

Du är en fin vän. Massor med kramar.

2011-03-11 @ 12:25:42
Postat av: Elisabet Roslund

Jag känner med alla som stod nära din väns morfar........livet är en gåta. Jag är dock rätt övertygad om att vi ses igen en dag.

Jag gillar dig Rebecca, du har ett sådant varmt hjärta.

Kram/Elisabet

2011-03-11 @ 13:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0