tröttis

Precis som igår kunde jag inte somna om efter 8-tabletterna
så nu sitter jag här och är jättetrött! och sen så har jag så ont i musklerna att jag till och med sa nej när morsan frågade ifall jag ville med till kungs,

sitter och nickar till hela tiden så efer att jag ätit lite smörgåsrån så tänkte jag försöka sova lite i soffan :)

Ha en bra onsdag!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

De låter bra ta en tupplur. Tupplurar rular fett. :)

2011-03-23 @ 11:18:20
Postat av: Sofia

Hoppas du får sovit bra och känner dig piggare sen. Kram.

2011-03-23 @ 12:15:01
Postat av: Anne-Lee

hej hej, ser att u har ewings sarkom precis som min 17 åriga son fick i jan 2008...han e nu frisk men blir helt friskförklarad om 10 år

2011-03-23 @ 18:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0