Aj !

Fy satan vad det gjorde ont, vart van med peruk så länge (som inte går att platta) så nu när jag skulle platta mitt korta hår (jag HATAR mina lockar!) så brände jag mig i huvudet, det är inte klokt hur fort man glömmer av att det gör så ont att bränna sig i hårbotten! 

jag skall snart sminka mig och sen åker vi till sjukhuset för provtagning och läkarprat. 

ha det bäst! :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: ANNA

MASSOR AV KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG.HOPPAS ATT ALLT GICK BRA HOS DOKTORN. KRAM

2011-05-03 @ 13:30:28
Postat av: Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:http://anneliih.blogg.se/2011/may/tisdag-dagens-bloggd.html#comment

2011-05-03 @ 16:12:56
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lockar som är så fint! :)

2011-05-04 @ 09:52:52
Postat av: Sofia

Du är i alla fall jättefin utan peruken . Massor av kramar.

2011-05-04 @ 11:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0