Dåsig

hej, detta blir kort tror jag, har druckit hostmedicin (jag har hostat mycket idag och det började igår, hoppas jag inte e på väg att bli förkyld) i alla fall så är jag lite dåsig på grund utav hostmedicinen..

efter sjukhuset åkte jag och pappa till nordstan för att gå till nordea, men när vi kommer dit fem över fyra så ser vi en lapp där det står att dom stänger fyra nu istället för sex, snacka om att vi blev besvikna så vi åkte till forex på kungs istället och växlade, 

sen köpte vi donken på hemvägen, och då låg hamburgaren helt konstigt i lådan till den och hela innehållet låg snett :/ och sugröret jag fick var feltillverkat då bäjen var längst ut på ena sidan av sugröret :S 
Hela dagen har vart ett enda stort fel och jag önskar jag hade vaknat på rätt sida av sängen...

nu tror jag att jag läger mig i sängen och tittar på tv tills jag somnar då dåsigheten bara gör det jobbigt att sitta upp i soffan..

Godnatt kära läsare, ni är underbara!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sofia

Hoppas nästa dag blir bättre. Massor med kramar.

2011-05-04 @ 12:02:53
Postat av: Anonym

ja se till o vakna på rätt sida sängen imorgon.kram o trevlig resa!

2011-05-04 @ 18:54:11
Postat av: Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:http://anneliih.blogg.se/2011/may/onsdag-dagens-bloggd.html#comment

2011-05-04 @ 21:47:00
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sv:Ja det gör jag:))

2011-05-04 @ 23:15:27
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0