Grillkväll i bilder!

JenniePennie busmaskin!

Dum, Dummare och Dummast, (fråga mig inte vilken ordning ;) )

Bilden säger allt?

Grillmästar´n och Raggar´n

Rasmus (hmm jag undrar vad han tänker?)

Vackraste bästavän eller hur! <3

Vem ber Victor till??

Puss ! (K)

Nallebjöörn!

Rasmus tror han kan gömma sig,

Raggar´n sitter bra där han sitter ;)   (enda bilden på mig så njuuut xD )

Tog en sväng ut och cruisa (stavas?) 


När vi kom tillbaka kolla vi transporter, sen var klockan typ sex så jag gick hem och killarna på bilden ovan åkte hem dom med, så fick jennie och rasmus sova ostört utan att behöva tänka på mig som först tänkt sova över (A')

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sofia

Kul att se de bilderna. Massor med kramar.

2011-05-02 @ 12:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0