40°c Resfeber !

NU har jag resfeber, har inte kunnat varva ner på flera timmar utan har fixat och donat, nu sitter jag i hammocken och försöker få ner pulsen lite, sen när pappa är färdig med sladden till robotgräsklipparen så ska jag se om han kan sätta sig med mig och skriva på apotekspapprena,, vill inte fastna i tullen för narkotika smuggling,,.

Tack ni som hittils har gett mig tips till packlistan, känner att huvudet snurrar och jag e rädd att jag skall missa något viktigt, jag har i alla fall fixat så jag får låna syrrans väska som handbagage, skall ju fanimej få plats med kamera och saker som man kan sysselsätta sig med på planet, jag har ven checkat in resvägen från flyget till hotellet, det känns så äskigt att åka utan en vuxen som tar hand om allt sånt viktigt som biljetter och sånt. 

Imorgon är det sjukhuset, läkaren skall förhoppningsvis ha skrivit en lapp ifall jag piper i tullen med all den metallen jag har i mig, (haha undra om robotgräsklipparen tror jag är en kompis till honom..?) sen ska dom kolla så att jag mår bra innan jag åker, typ dumt att åka iväg med ett infektionsvärde på typ 300, fast därför äter jag antibiotika nu i förebygande syfte så jag inte ska bli så dålig.. sen ska jag ett ärende på nordstan imorgon också.

Jag tror jag går och fyller i apotekspapprena själv och kollar passet och sånt.

Ha det bra, bättre, Bäst!
(ps. det är kallt i skuggan nu på kvällen!)


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Åh vad jag hoppas att ni får en trevlig resa nu. Skönt att du packat ned mej så jag kan hålla ett öga på er. Kram

2011-05-02 @ 21:31:24
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Marie

Önskar dig en toppenresa!

Kram Marie

2011-05-03 @ 00:24:11
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ha en riktigt rolig och spännande resa . Massor med kramar.

2011-05-03 @ 11:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0